2010年1月11日星期一

電影會

週日在林生家中舉行了首次的電影會

朋友們平時雖然爛口愛玩愛飲酒, 但其實大家都是文藝青年來的...我估:P

所以電影會打頭陣的是....登登登登....己故波蘭電影大師奇斯洛夫斯基的 <紅 白 藍 三部曲>



看完整套系列, 我最大的感受是:

一口氣看三套戲原來真係好攰(有人提議過揾日煲哂<魔戒三部曲>, 12個鐘喎, 唔該哂)

有些戲似乎不適合一大班人柴娃娃觀看, 大家好容易會分心的 (例如我看到<紅>的時候, 女主角卸妝時我說:點解佢唔用HandyBio機嘅? 卸唔乾淨喎....乜事呢我?)

我極度懷疑朋友們都是蝗蟲轉世, 零食幾乎一包一包未停過, 好勁囉

這位妙芝大小姐一直坐在我的大腿上, 不知她是喜歡我, 還是當我係奴才


戲看完都11點幾, 以為聚會完結了嗎? 後續我們還可以來個facial party

有戲睇兼有facial做, 是不是好美好的一件事?

多謝關小姐每次都細心地準備不同的美容產品給我們試用, 大家最近都愛上做facial

每次做完都覺得塊面極潤兼漲卜卜, 真係好不得了

不嫌跟人口水尾的我都套用吓關小姐的金句: 機會係留俾有準備嘅人

明哂!

C人

6 則留言:

陳娃 說...

今個星期再黎過!!

by the way .. 你個和風袋仲有冇睇啱其他顏色?

Rice 說...

魔介都未算係極品,你試吓一次過睇晒假你老實七年八套呀嗱。一齣兩個鐘都要睇你十六個鐘,慘過返工!

naruto 說...

咁咪越嚟越靚?

C人 說...

www: 這星期我joint 唔到

rice: harry potter......無線播到好爛了, 唔駛再睇啩

naruto: 係keep 住唔好衰

F4 說...

C人一直地靚架bor

naruto 說...

係嘅,keep真係好重要