2010年1月7日星期四

攞命三千

我有個朋友E小姐, 新相識咗個對佢好好又細心嘅男朋友, 例如會揸車帶佢去西貢食燭光晚餐, 去中環間Sevva 飲酒睇夜景, 聖誕節仲收到i-phone做禮物, 開心到佢好似中咗六合彩咁, 我諗佢依家瞓覺嘅時候都好似有個衣架掛起個口度, 笑到合唔埋個嘴;

人家熱戀期咁幸福咁sweet, 我們是應該替她高興的, 之但係呢......她大小姐每日起Facebook上不停地曬命,嗰種肉麻骨痺,發哂姣嘅程度真係會攞你命3000;

嗱, 例如以下係佢起Facebook 內嘅留言, 大家快些來認真學吓人哋點解咁叻:


{一看這張相, 就掩飾不了你有多高, 我有多矮.... 後面的月亮都笑了...}

{加了聖誕樹的Sevva, 超浪漫; 雖然那個晚上很冷, 和你緊靠著卻很溫暖}

{北海道3.6燉奶... 不是你帶我來, 還不知道原來看完雙橋景後, 當晚的主角其實是這種又甜又滑的感覺}

{縱然工作辛苦, 至少還有你........}

{又病了, 已很久沒試過病倒在家有人照顧, 好感動}



係咪曬到你有皮膚癌呢? 圖文並茂時看到E小姐那個好假嘅笑容更加頂唔順;

不過又咁講, E小姐上一任男朋友只會帶佢去茶餐廳或粉麵店食飯, 仲要嫌貴, 食魚旦粉竟然唔俾人加5蚊紫菜底,淒唔淒涼先, 所以好難怪佢依家咁囂張囉....

但我想同E小姐的新男友講, E小姐的內在人品同她的甜美文筆是兩個人嚟, 佢遲吓會偷睇你MSN同電話, 小心小心

今日又有新留言了

{日本.....去邊好呢?}

知你去日本了, 自答自答, 想點呀你?

C人

7 則留言:

Unknown 說...

所以我祝佢快d結得成婚
如果到個男仔發現呢個只係糖衣陷阱而唔要佢
佢又要回到黑暗架喇

Rice 說...

如果我係佢條仔,我見到佢寫啲咁嘅嘢我都會頂唔順。

C人 說...

Rice:其實男仔仲鍾意俾人氹架, 問心喎, 我都想學番一兩句黎守門口

陳娃 說...

C人 ,呢啲咪俾佢晒下lol .. 人家曾經滄海, 難免一朝得志語無論次

你唔使學架.. 你都唔係果條路線..

F4 說...

好好笑
我邊睇邊笑.

free as a bird 說...

好好笑

find a good boyfriend is like winning a mark six. who do not happy for this?

esp for a woman. love is everything.

C人 說...

我乜嘢路線? 我都想知知喎.......東涌線定油麻地線

我仲諗住寫得好冗長好悶, 有人笑ok

June, 謝謝來探訪