2010年1月23日星期六

係時候去社交



當全世界人仍然瘋狂地玩《開心農場》的時候, 我每日卻在玩《寵物社交》

其實同《他媽哥池》冇分別, 都是設計一隻寵物, 然後每日帶佢探吓朋友, 釣吓魚, 賽吓跑, 種吓花, 煮吓餸

跟住賺到錢就可以花錢佈置吓間屋, 買嘢俾佢食或者買件靚衫着

係好好好好無聊........但我唔知乜事, 每日樂此不疲繼續玩

其實應該是自己要多啲探吓朋友, 釣吓魚, 賽吓跑, 種吓花, 煮吓餸......


我諗我係時候要揾個人date 吓

C人

4 則留言:

F4 說...

係囉.
快d出來date啦.

陳娃 說...

c人呀

其實呢.. 當年我係玩寵物社交玩到癲左 ..玩到悶先轉去開心農場.. 你又會調番轉咁得意既....

C人 說...

依家好多新嘢玩

釣魚, 儲貼紙, 煮嘢食

同埋我每日都係玩30分鐘左右咋

瘋膏 說...

大把人陪你, 我都係咁玩。