2010年1月14日星期四

假如我拍A片

朋友在Facebook 話想睇我做鷄拍A片

多謝大家厚愛啊! 竟然想我做鷄, 仲要拍埋片俾你哋睇

不過靈光一閃, 我又真係諗到幾個片名囉, 連劇情都諗埋.......乜事呢我

1. Sex Toy Story
故事講我釋演一個有生命嘅吹氣公仔, 俾主人遺棄後, 决定尋找回家的路, 然而歸家途中遇都不少人和事....

2. G點特工
我的身分是一名特工, 專攻G點, 最後卻被組識查出我是內鬼, 於是俾人攻番轉頭

3. 十天diu你有限期
是一部紀錄片, 十日內不停做不停做不停做不停做.................

4. 無痛失身
一個年過三十仍然以為自己是處子之身的宅男, 找盡任何方法令自己失身, 怎料原來他只是一直俾人洗腦, 於是失身完一次又一次

借問聲有冇工作係專門設計A片劇情呢, 我好想做

C人

7 則留言:

瘋膏 說...

Hi, 想嚟搭訕。
呢幾個故仔同戲名都幾好, 正! (邊睇邊笑)

Ogake 說...

真係好鹹~ 但係我prefer 睇D無咩劇情既~ 一埋來就做既得嗎?

Unknown 說...

Toy Story 3 應該加你落去

BART 說...

笑死我!

naruto 說...

開個咁爆嘅名,真係即刻仆入嚟!

你拍套“C家看護”囉!可以拍十幾套續集

C人 說...

瘋go: 謝謝來探訪

ogake: 太低層次了 ahahah

naruto: ah....估你一定係睇H動畫太多

happy: 加咗就3級了

bart: 係咪

Rice 說...

第一個劇情有啲似A.I.喎。