2010年1月22日星期五

我手寫我心

看朋友們的blog 己經成為我一個習慣

有時留意到朋友寫作風格變了, 我會想, 朋友是不是受感情煩惱, 心情係咪唔好

又或者突然出一篇怨Blog, 出事喇, 大家就立刻捉住當事人問發生乜事, 當事人每次實話冇嘢呀, 哈哈哈就扯開了

相對地, 當我想些點感情事的時候, 朋友們又會想我係咪未放低

我信Blog由心生, 你是什麽樣的人, 所寫的blog 不多不少都會透露出點端倪, 盡管文筆包裝得幾好, 弱女就是扮不到烈女, 慾女亦扮不到玉女, 騙不到人的

寫作有趣的是, 手一執筆, 就會不由自主將心裏所想一字一句寫下, 是開心是傷心, 是分享也是抒懷, 都是出於自然流露

心只得一個, 容不下所有千言萬語, 找一個地方將心情寄存, 心才能容得下更值得重要的事

所以呀, 朋友, 假若日後偶己見到我出一篇好怨嘅blog, 請不要擔心, 我很好, 盡管情感是真, 但都是寫出當下坐在電腦面前的心情罷了

怨, 總不能帶隨身的

其實筆一放下, 我就繼績專心玩《面書》的《寵物社交》了, 那有這麽多時間傷春悲秋

C人

6 則留言:

陳娃 說...

blog 是一面照妖鏡!

F4 說...

完全贊成 - 卜由心生.

瘋膏 說...

Hi.
「弱女就是扮不到烈女, 慾女亦扮不到玉女」...
講得好!

naruto 說...

《寵物社交》好玩架?

Julia 說...

Yes... u r rite :)
thanks for sharing your life and thoughts too :)

C人 說...

julia: 謝謝來探訪

寵物社交好無聊嘅, 不過又好玩囉