2010年1月11日星期一

好味的滑蛋吉列豬扒飯

是夜我在朋友Bartman同Happy的家中食晚飯



大家看看, 這個滑蛋吉列豬扒飯是不是好精美, 是朋友Happy先生做的, 味道唔駛講當然係好好味

Happy 先生話擔心只得吉列豬扒做餸, 我會嫌太熱氣, 所以特別再做一盆凱撒沙律

我想說Happy 先生,你真係好細心, 連我的飲食習慣也注意, 不過你還不是太了解我的為人

其實只要有人煮飯給我吃, 我從來只會感恩而不會嫌三嫌四的

寫一篇blog來答謝你的晚飯, 算有誠意吧

唔夠的話, 麻煩在看着這篇文章的你們, 請為這個好好味的滑蛋吉列豬扒飯鼓掌, 謝謝!

啪啪啪啪啪(鼓掌聲中.....)

C人

6 則留言:

Ogake 說...

啪啪啪啪啪 啪啪啪啪啪 啪啪啪啪啪~
睇見都好味!!

F4 說...

啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪

陳娃 說...

啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪

C人 說...

家吓鬥邊個啪最多吓嗎?

naruto 說...

我拍沙律,啪啪

casper 說...

啪啪啪啪啪...
好肚餓!!