2010年1月12日星期二

我吃的早餐



我是個有吃早餐習慣的人

我的意思是能夠靜靜地安坐着享受一份早餐, 而不是急急忙忙買一個菠蘿包在巴士上硬啃那種

以前在元朗住的時候, 每朝就是在返工途中的巴士上食包, 工作己經這麽辛苦, 連好好享用一份早餐都冇時間, 我覺得真係人生中一件好淒涼的事

有段時期我要的早餐是非常豐富的, 香腸煎雙蛋, 加個五香肉丁麵, 火腿通粉之類, 每日都這樣膽固醇真係好高囉, 仲當自己係後生仔的時候唔理

豆漿加粢飯是我的至愛, 還有暖笠笠的腸粉......

近年口味變清淡了, 牛奶溝穀麥片, 加塊多士或者生果就己經好足夠

Marks & Spencer 有款含蘋果乾的穀麥片, 甜甜酸酸好好吃的

大家不妨買來試吓

C人

5 則留言:

naruto 說...

隻匙羹好可愛呀

Ogake 說...

早餐吃大份D都無問題~ 當然, 清淡亦係好既選擇~
以前我都會怒食早餐的~ 而家都係食一片麵包算~~ 不會搭車哽下去~~ 因為搭地鐵~ 寧可係office慢慢吃都無人管~

陳娃 說...

你寫早餐都好睇過人

C人 說...

其實連我都覺得好爛, 好看在那

Rice 說...

以前細個就唔食早餐。近年嘅固定早餐係麥皮。