2010年1月8日星期五

和風背心袋

連自已都不知何解鍾情買環保袋(我可以為了一個附送的環保袋而買一本平時唔會睇的潮流雜誌; 我竟然會花三百元買一個黑襯藍, 只係尼龍製的susanbijl囉, 好低能), 明義上是少用膠袋(這倒是真的, 是好事), 環保很重要,是我們每個現代人生活上應要注意的事項, 不過當我發覺家中屯績不少環保袋後, 其實又唔係好環保的一件事;

讖悔, 可惜當我在網上見到以下那個環保袋後, 我的確好邪惡地又想擁有一個



這個袋是由一名擁有東京藝術大學染織學博士學位的高橋理子小姐, 將傳統日式圖案現代化, 再配合日本傳統注染技術結合而成的;

我覺得好靚囉, 仿似古時日本人遠行會用布包紮成的背包

借問聲誰人識得網上購物呢(我係低能,唔識)?麻煩可否幫我訂一個,謝謝

http://www.hirocoledge-store.com/sleevebag/sleevebag_index.html

C人

3 則留言:

Ogake 說...

都幾靚, 但呢種款式的, 比較少用, 屋企好似有一個係狗狗樣的~~ 但通常用筆織布既多~
個西話可以用信用卡買, 好似唔使手續費之類, 但你都係請個識日文既幫你睇下啦~

littleoslo 說...

i have one from muji but of coz the print n colour n style is not the same

i like these kind of bags, very gd to use.

Rice 說...

先生,“碌”落下面,有條叫“International”嘅Link,Click落去有個英文網頁架。