2010年1月15日星期五

命中注定我買你



話說今季入冬以來, 我的口唇便有長期乾裂的煩惱, 重災區是兩邊嘴角位, 個口一郁就非常痛

已經試了不少潤唇膏, 但效果都不是太理想

再一次多得美容女皇關小姐的推介(我胡亂同佢起了個朶, 唔知佢會唔會打我), 我用了一個超荀價買了這盒Jurlique 嘅 Love Balm 修護霜

真係好好好好好神奇, 只是用了兩天, 口角便再沒有乾裂的跡象, 感到好滋潤, 而且它的味道很香很甜, 非常合我心意

最開心的是我不用再受口唇乾裂的折磨

世上有這麽多不同牌子的潤唇膏, 咁多選擇, 對其他人而言這盒Love Balm未必係最好, 可能有些產品更名貴, 或者更滋潤, 但最重要是同自己配合呀, 唔夾的話就算免費送俾我都冇用

將這道理放於其他事情上都是一樣

我相信, 我都會找到的

C人

2 則留言:

陳娃 說...

it is not an ordinary blam

it is LOVE blam~

please enjoy it

naruto 說...

每年D潤唇膏都係用得少少,無咁乾又唔用,結果之前果枝用左三年

呢盒野要幾銀呢?

祝早日搵到你要搵嘅“其他事情”