2010年1月18日星期一

還是要工作

在高鐵獲得通過, 林峯得到勁歌亞太區最受歡迎男歌手的同時間(乜事呢個世界), 我在默默地去做好我的工作

今次來上海, 目的是為所參與的設計頂目做最後的裝飾



工作地點是為於上海市浦西思南路, 此路段一帶都是以前法租界遺留下來的法式花園大屋, 屬於上海十一個故舊風貌保護區之一, 當中不少是名人的故居, 例如梅蘭芳及孫中山先生

而這區將會發展成高尚住宅區, 包括將古老大屋翻新為酒店及商業用途, 世博期間亦會用來款待各國代表居住及作宴會用途

我常說自己不似做設計, 似私人助理多一點, 這兩天的工作就是跟隨一位花藝老師學習, 學吓整泥, 插花等等



我就是困在這個廚房裏頭工作, 要說是上海氣温得3-4度啊, 兩手不停做這些手作仔, 真係做到手指頭爆拆, 兼又紅又痛, 一做就做到深夜....



圖是其中一個設計的飯廳, 如果有埋餐具及燭台等擺設就更完美, 可惜貨品給人送錯了去溫洲, 仲冇人通知一聲, 落單發貨有幾難呢, 我想問

在大陸工作就是太多這些勞氣事, 我都無話可說了

C人

2 則留言:

naruto 說...

好靚呀?但係呢D唔係美指做架咩,做乜過界呀?

Unknown 說...

送錯地方? 咁用咩?