2010年1月20日星期三

陌生的舊同學

今日在朋友Facebook的連結中竟然見到自己讀中二時的班合照



嘩....已經是二十年前的照片

照計放相的人就是我的舊同學吧, 我打開他的facebook版面一看

是誰呢? 我丁點兒都認不出他是誰, 我們真的同一班過嗎?

他還在相片中Tag了幾個人, 於是再逐一打開看看他們的資料

有人成為飛機師, 有人做了父母, 有人移居外地, 有人變成靚仔靚女, 有人變成師奶阿叔.........

以前大家曾經同一班房上課, 現在人面全非, 看着照片時一點回憶也回有

這種感覺既陌生又奇怪

C人

P.S. 唔駛揾喇, 我是班長, 坐起呀sir隔離嗰個就是我

5 則留言:

littleoslo 說...

i spotted u at the first sight ar

F4 說...

看見你中學的樣子, 就知什麼是"人是一直進步的".

naruto 說...

有人變成靚仔靚女。。。原來係講自己,頒個飛躍進步獎比你

C人 說...

我唔係講我呀, 我見到有個男仔以前細細粒, 大個咗好似好得咁呀

naruto 說...

可能佢都係咁講你呀