2010年1月29日星期五

兩分鐘的一生

數星期前, 英國的TB表妹越洋打來一通電話, 想請我幫她設計一個紋身圖案

我心中暗叫不妙, 但又沒有辦法推搪, 只好應承

其實紋身是我由二十歲講到三十歲, 想做又唔敢做的事情 , 朋友都笑我冇鬼用, 得個講字

第一, 我怕痛

第二, 我真係諗唔到紋什麽

是一世的, 所以唔想糊亂紋些無意義的圖案上身

今次要紋在他人身上壓力仲大, 好似要負什麽責任似的

不過工作忙, 一直沒有時間畫

直到昨天, 有facebook提示原來是表妹的生日, 才記得自己要交功課

於是我隨手拿起支科學毛筆, 畫咗以下的圖電郵給她



即係呢.... 係草咗少少.....不過唔知你睇唔睇得出, 其實係四個英文字母

料不到表妹回電郵給我, 話好鍾意好鍾意個圖案, 會立刻紋在脚上

我兩分鐘的幾筆, 就成為表妹小腿上一生的烙印

好彩講緊嘅只係紋身

C人

5 則留言:

陳娃 說...

一個電話都可以改變人生

naruto 說...

下次唔鬥scrabble,鬥科學毛筆

F4 說...

咁你呢個graphic都幾好睇.
不是用幾多時間畫的問題,
是個quality的問題.

btw, 我都係因為找不到好的圖案才不紋身.
同樣地, 我而家想去打耳洞, 但肥仔穿耳又好似好7咁...

C人 說...

個圖案.........真係有少少求其囉
我都有點內疚感

casper 說...

我都想你求其幫我畫一個, 哈哈!!