2010年1月28日星期四

紅白藍三部曲之白色CROCS人

我想說, 其實我都算是一個待人親切, 有禮貌同順得人意嘅好男仔

但某些事情上, 還是會好膚淺的

我知我知, 與人相處最重要是看內在品格, 不能單憑外表去判斷一個人

我都識過好多好仆街嘅靚仔, 又怎會不明白

不過當你要喜歡上一個人, 你話唔睇對方外貌或打扮就呃你嘅

不是看他是否個樣似吳彥祖, 要身穿名牌, 或者打扮一定要追上潮流

有三個字叫做"合眼緣", 至少要令自己眼睛舒服呀

那有什麽打扮會令我眼部不適呢

首推史上最醜的鞋 CROCS !!!

無論有幾多人不喜歡CROCS,似乎又總有更多人喜歡CROCS

我是真心認為, CROCS這東西係唔應該出現在一個成熟兼有品味人仕的腳上

這是個人喜惡的問題, 你可以話我膚淺, 或者唔識貨

不過, 我真係接受唔到

試過有次約一個新對象在中環某星巴克見面

他一進來, 我就立刻不能轉移目光



他居然給我腳踏一雙 白雪雪 嘅CROCS!!!!

當堂對他冇哂興趣, 唯有客氣地飲杯咖啡再說聲goodbye

我信我會有報應的

或許有朝一日, 我偏偏愛上一個着CROCS的人, 仲要係白色嘅CROCS

這個咒好毒....

C人

紅白藍三部曲系列:
F4: 紅白藍三部曲之我係紅
WWW: 紅白藍三部曲之藍.色

8 則留言:

F4 說...

我地今次的cross over都幾好笑.
另, 我好憎人著crocs.

C人 說...

我覺得大家仍然保留住 博愛, 平等 同 自由 嘅精神呀, 好神奇

陳娃 說...

我都好好好好好很憎人著crocs .. 好人好者搞乜鬼啫..

今次cross over 真係. 好得意. 好似真係三套戲咁 haha .. 寫得好!

Gary Lam 說...

我覺得呢...
真係你地自己閂埋門玩哂...
自己作題目, 自己寫,
仲要三篇都係得自己三個 reply...
快啲多謝我 reply 你地啦...

都奇喎... 你地係咪都係以博愛, 平等 同 自由去寫既呢??
三篇野, 三件事, match 番三個色既意義...
如果個象徵意義再隱悔啲呢, 會仲好睇.
家下好似太過明白...

世界和平!!

casper 說...

哈哈, 我都好憎人著crocs!
又多個人reply啦, 恭喜!!

naruto 說...

er..咁嘅,我有一對,但係自覺襯得好睇喎

C人 說...

naruto: 我個人膚淺

naruto 說...

我對密頭灰色架,當年著幾得架,而家淪為落街買餸至著