2010年1月9日星期六

木頭鐘

去深圳一趟, 為下星期在上海的工作辦點貨

辦貨地點是一個叫藝展的地方, 內有形形式式的家居擺設用品小店, 每當要做示範單位的時候我都會來這裏搜購擺設或餐具

今日我貪得意買了一個鐘





其實不是什麽新穎的款式, 不過手工做得唔錯, 而且有時間、日期同温度顯示

才人民幣150元, 也沒有什麽好挑剔了

C人

6 則留言:

naruto 說...

好靚喎!

上海好凍,帶夠衫呀!

Unknown 說...

我想要呢個鐘呀

Ogake 說...

在信和都有類似的~ 要近$200, 我都喜歡呢個鐘呀~ 黑麻麻都睇到時間~

littleoslo 說...

i saw it b4 , but i didnt know it is so cheap!!! i want it too

Leo 說...

通常見到都係紅色字架喎

C人 說...

深圳其實都有好多好嘢嘅......不過唔係因為工作我都好少返去囉