2010年1月6日星期三

Scrabble

這陣子在 Facebook 不停同朋友玩 Scrabble;

試過一個早上連開4局,大家份工都好似唔駛做咁嘅? 乜事呢?

上網玩 Scrabble 有個好處, 就是電腦會同你自動計分, 又會同你確認生字

要知道以前玩 Scrabble 的時候, 四個人圍埋你估英文真係好叻? 成日砌生字都是"側側膊 唔多覺", 又話係字喎......連發音都唔知點發, 於是大家又攞本字典出來查, 又查不到什麽......

好吧, 到偉大的電腦替你確認生字, 問題又來了, 英文好叻的你們可唔可以話我知以下嘅生字點解:

WEM / VID / NEE / ZIT .................

諸與此類的字每次玩完一局都出現一大堆, 原諒我英文差, 唔識

朋友話放到落去有分數咪得囉, 都係......不過真係唔會有丁點求知慾想知道自己拼出個什麽字來嗎?

尤其是, 大佬呀, 你拼個ZIT 字就拉我50分, 我真係好想知發生乜事囉。

C人

( 後記: 原來ZIT 可以解做暗瘡喎....哦.....OK )

6 則留言:

Unknown 說...

WEM / VID / NEE / ZIT
唔識都叫似番個字吖
你砌個d EM / MO / OS / OU / PI
乜係字黎既咩?
會唔會有人知點讀同點用?

Ogake 說...

玩scrabble既目的係咩?
kill time? 比賽? 學野?
學到野當然最好啦, 但我玩時就理佢咁多, 有分就得~
記得到隻字就學到野, 唔記得就算架啦!

naruto 說...

噢!感動呀!揾到同道中人

一齊玩,OKAY?

C人 說...

哦 可以, 你可以起facebook 加我

shangri_la 說...

> 你們可唔可以話我知以下嘅生字點解:
>
> WEM / VID / NEE /
> ZIT .................

The only one I know is nee, technically it is French and it should be spelled as née but commonly used in English. It is the past participle of naître (born); née is usually used to indicate a woman's birth name. For example, Billie Jean King, née Moffitt, is the tennis champion during the 60s and 70s. She was born Billie Jean Moffitt but later married to (and divorced) Lawrence King and became Billie Jean King.

Sorry for intrusion :-)

Rice 說...

香港人,求學就是求分數嘛! XDDD