2010年2月17日星期三

Remember

舅母的哥哥是同道中人

最近, 他在銅鑼灣開了一間Oyster Bar 叫 《Remember》

大年初一當日, 舅母把卡片給我, 着叫我可以介紹朋友去吃

與此同時, 舅父上前搭訕

舅父說: 佢間Bar 叫 Remember, 當中叫Member 一定係有啲含意嘅, 聽講好多Member去食架, 阿偉, 你知唔知Member點解?


我望一望舅父, 再望一望張卡片, 徐徐答道



C人: 其實我唔鍾意食生蠔的.........

我知我知, 我個答案好爛, 係咁


C人


PS. 這篇不是鱔稿, 不過既然話咁多Member去, 我亦不妨介紹給大家

Remember Oyster Bar
Booking Hotline: 91919195
Shop: 14/F 485 Lockhard Rd,
Evernew Hse, CWB

5 則留言:

casper 說...

我都唔鍾意食生蠔, 所以我都唔知member點解!!

Phil Chan 說...

你應該講,

"我頂唔順啲生蠔啲腥味啦,你話係咪呢亞舅父, 你都係呀呵?"

naruto 說...

我都唔食生蠔,RE-member,點解要RE呢?

Tat 說...

哎呀!乜oyster bar行會員制呀~~~~~~~~~~

John To 說...

不如我哋開間Sushi Bar喺隔離, 叫September...........