2010年2月5日星期五

夢幻星座情人

兩個人能夠在一起, 要求是什麽

我以前會想, 是否要對的時間, 對的地方或者對的人

是否要講緣分, 門當户對, 面相八字, 生肖星座要相襯

雙魚最好配巨蟹, 白羊最好配人馬, 金牛最好配摩羯

理想的情人, 最好有金牛座的成熟, 巨蟹座的居家, 獅子座的活力, 人馬座的野性, 雙魚座的温柔

太夢幻了, 試問現實怎可能有人集十二星座的優點於一身?

其實都沒有星座配對這回事

再相襯都不過是兩個個體

可以談戀愛, 就盡量享受當中的過程吧, 其他的都不要計較那麽多

兩個人知己知彼, 你才能夠包容善變的水瓶, 忍耐挑剔的處女, 妥協自私的天蠍, 體諒任性的雙子, 接受溫柔寡斷的天秤

能夠接受對方缺點,願意付出, 試着了解互相磨合, 這才是真正在一起的要求

就算雙方都很努力包容, 到最後還是不能在一起的話, 想得透切一點, 其實也沒有什麽好壞理由

愛一個字, 不愛兩個字

就是這麽簡單

(我好似寫咗篇《我阿媽是女人》一樣, 廢話到呢.........)

C人

星星.月亮.太陽系列
F4:讓月亮伯伯看見彩虹
WWW: 陽光

10 則留言:

F4 說...

我係多變的水瓶呀.

casper 說...

我係任性的雙子呀..

naruto 說...

present,我係自私的天蠍

Gary Lam 說...

我係成熟的金牛呀.
附帶條件係超頑固呀.

陳娃 說...

我係野性的人馬. 所以到而家都未交blog . haha

C人 說...

乜事呢你哋, 星座表白會係咪

naruto 說...

唔係講星座運程咩?

Tat 說...

相比台灣人,香港人其實都唔係太信星座。

Julia 說...

我都係善變的水瓶..

不過,時間是真的可以證明愛情!

CJ 說...

講得好! btw, 我係野性的人馬