2010年2月8日星期一

我把聲。好難聽

雷四生日新碟發佈簽唱會當晚, 我負責將唱片送給他, 當中包括一段簡短的講詞

有朋友錄成短片並放上雷四的fans club 上, 我生平第一次真正好清楚聽到自己把聲

好。撚。難。聽!!!!

唔知大家係咪都會唔習慣聽自己把聲

但我真係覺得自己把聲好難受, 細路仔聲, 一啲都唔man, 語調哦哦, 黐利根, 多尾音, 又呢又呀咁樣, 總之係好好好好好難聽

平時朋友同我談話是不是在受罪? 邊有人容忍到同一把鷄仔聲在談心?

一大清早接受不了現實, 心情好灰

C人

6 則留言:

naruto 說...

邊係呀,自己“形”住啦

Sun Sun 說...

現今科學昌明, 咁多手機相機有拍短片功能, 估唔到你宜家先第一次聽到你自己把聲. 王敏德把聲都唔man喇, 同得你做朋友就唔會介意你把聲喇.

F4 說...

唔係喎.
我真係覺得冇野喎.

casper 說...

我都有睇段movies, 不過係咁架, 自己係會聽唔慣自己把聲...

Tee 說...

我小學自己錄音默書,已經發覺自己把聲好怪、好難聽。因為自己聽自己講緊嘢把聲同由錄音機播自己把聲好唔一樣。

我到依家都唔鍾意聽返錄video把聲。

Tee 說...
此留言已被作者移除。