2010年2月12日星期五

虎前

近兩星期每晚都有不同的團年飯吃, 乜事呢, 未過年就吃到有點膩, 我今日午餐最想吃的竟然是白粥

家中算大掃除了一次, 連廁所都洗了, 不過天氣實在太熱太潮濕, 好像所有家具都唔乾淨咁, 我要開冷氣抽濕

明天去剪髮, 髮型師話要同我電髮講足兩個月, 好驚囉, 都唔知會電成點, 而且為了電髮. 我這個月來都不敢將頭髮剪得太短. 搞到把頭髮好難打理同好肉酸, 快快了解件事, 唔該

加了人工, 出咗雙糧, 連花紅都出了

不過我半點兒興奮的感覺也沒有

正如《蜘蛛俠》的一句對白: 一個人能力越大, 責任越大....

突然間膊頭好重........

C人

2 則留言:

Unknown 說...

有能力承擔總比無能為力好

littleoslo 說...

有能力承擔總比無能為力好

yeap


btw ... 電髮 -- are u sure