2010年2月25日星期四

facebook一家親

我以前在yahoo寫的blog都有提過, 我所有家人都有玩facebook

包括我媽媽, 妹妹, 阿姨, 大舅父, 二舅父, 二舅母, 表哥, 幾個表姐, 幾個表弟, 幾個表妹.............

對呀, 我屋企人會用facebook來互通消息同搞活動, 我都覺得好勁


其實...........我的好就是我份人夠真

所以, 家人在facebook見到我過的是什麽生活, 識的是什麽人 , 我從來沒有刻意隱瞞, 亦沒有打算開兩個facebook户口, 分開屋企人同朋友, 或者將相簿加鎖之類

我呀媽有問過我: 仔, 乜你facebook度有咁多大隻靚仔朋友

我答: 係呀, 呀媽你要唔要識番個


我知, 我所有家人其實都知我的事, 他們最鍾意久不久講些有暗喻的對話(近期例子Re-member)

我曾經有懷疑過他們是否為我開一個賭盤, 看看誰能夠引我出櫃

不過, 我的立場是.......一動不如一靜

我的家人其實好好, 他們亦心中有數, 又沒有歧視

只是,我真的覺得冇需要再去解折什麽


我咁man, 仲有乜好解析

C人

3 則留言:

F4 說...

你就係那個新一代man精?

C人 說...

haha 咁係第幾代先

F4 說...

第二代. 哈哈