2010年2月10日星期三

偏偏

陳百強有首歌叫做《偏偏喜歡你》, 我覺得是本世紀最慘的情歌之一

偏偏兩個字好絕, 你話世上有這麽多好人, 好揀唔揀, 偏偏喜歡上一個不值得去愛的人, 係咪好慘

正如永遠最需要趕時間的時候, 偏偏街上一輛的士都無嘅情況一樣

最攞命的是, 當你最邋遢, 最不修邊幅的裝扮落街, 偏偏就遇到熟人

唉, 我這份人, 失敗在於永遠都學唔精

都說〝機會是留俾有準備的人〞

剛落街在附近的一間Bago店買午餐, 這間Bago店只是在我住的大廈鄰近幾個鋪位左右

我的打扮是這樣的, 瞓醒未梳充滿頭油的頭髮, 黑框眼鏡, 未剃鬚, 身上穿着一件殘舊不堪, 只會在屋企才會着的衛衣, 短褲加拖鞋, 基本上同道友冇乜分別

在我落單之際, 感覺有人同我打招呼, 一轉身

Shit, 是一個舊相好

我呢, 期望遇到熟人的地方, 場景是在酒吧,Party, 或者充滿藝術氣息的畫廊之類, 打扮入時, 好有自信地同對方講聲hi, 令人眼前一亮那一類

偏偏俾人見到我道友個樣, 唉, 真係千年道行一朝喪

以後落街, 真係要着到去飲先得

C人

3 則留言:

Rice 說...

自從我搬咗入將軍澳之後,落街都一定會洗吓個頭同換去街衫。實在响,將軍澳撞到熟人嘅機會大過响杏花邨好多。

陳娃 說...

關小姐教. 落街買煙都好, 都要著白裇衫卡其褲.. 永無死wo

naruto 說...

我落街如果未洗頭會帶帽,拖鞋會著人字拖,睇落會無咁似道友