2010年3月1日星期一

我與Anglelababy有緣

剛看電視tvb的《東張西望》, 知道了一個驚人的消息, 原來.................










我與萬千宅男的女神 Anglelababy 是同一日生日架!!!

唔知點解, 我竟然覺得好興奮, 低低地.......



我在想, 那我同Anglelababy的性格會不會有點相近?

我們會唔會好夾?

不過, 想深層, 我就知我們唔似

起碼, 我唔鍾意 William

C人

6 則留言:

naruto 說...

咁黃曉明呢?

casper 說...

- 首先我估你唔會同baby同年
- 第二我係同容祖兒同一日生日, 都好似你一樣有d興奮, 哈哈!

Rice 說...

我同楊怡同周麗淇都係同一日出世,仲要同埋一年添。我又冇興奮喎。

naruto 說...

咁計我應該興奮D囉。。。我同本村扎哉+余文樂同一日生日

Rice 說...

咁我都仲有個楊佑寧。

free as a bird 說...

C人

How are you?

you haven't write any reviews on new CD lately. i have been following your blog from yahoo to gmail on your CD recommendations..been amused often time.